heeejsvejs. Har ju då varit i Sorsele och åkt slalom hela helgen. Det har varit sjukt kul och jag ville gärna vara där längre men nu känns det bara skönt att få sova i sin egen säng och ta det lungt.
Känner redan hur jag har typ världens träningsväerk i rumpan och i mina armar, men det är sånt man får ta.
Just nu ligger jag i min lägenhet med en cocacola och en massa godis, och bara chillar. 
Har inte så mycket mer att skriva just nu + att jag är så sjukt trött just nu så jag orkar typ ingenting men jag ska bjuda på lite bilder från i helgen i alla fall.
 
 
 
De här bilderna är alltså från då vi åkte i Nalovardo, alltså Sorseles slalombacke.
Nu ska jag forsätta mitt chillande.
 

1 kommentarer

Amanda

25 Mar 2015 16:46

IT WAS LIKE THE BEST!

Svar: Ja, det kan man verkligen säga!! :D
Ann-Sofi Hellström

Kommentera

Publiceras ej