Hejhej alla.
Dagen började inte precis som jag hade tänkt mig. På onsdagar så börjar vi tjugo i tio och jag vaknade tio i tio. Jag hade på alarmet som jag brukar och pappa ringde på morgonen precis som han brukar för att se att jag är vaken. Men jag somnade om och sedan vaknade jag tio minuter efter vi redan hade börjat, bra jobbat Annso verkligen!
Annars har dagen varit bra. Jag ska på missionskyrkan sedan och äta middag, och laga den tillsamans med andra, och sedan ska jag vara på scouterna.
 
Sitter just nu på skolan och jag kan tala om att min hjärna är helt off idag. Har blivit jättetrött efter att vi var i Sorsele, vet inte om det var värsta energislukaren eller om det är att jag börjar bli förkyld igen...! Hoppas verkligen inte att det är det andra alternativet för då avgår jag. Orkar verkligen inte vara förkyld igen och jag har inte tid till det.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej