Heej allihopen.
Jag känner att söndagsångesten är väldigt söndagsångest just idag. Sitter i lägenheten med en Ben & Jerry´s och en svampbobglass och tröstäter för att det imorgon är Måndag och skola igen, inte ens lite okey!!!
Min helg har i alla fall varit fantastisk. Igår var jag med mamma och pappa i Skellefteå på en LPdag hela dagen, det är alltid så fantastiskt att vara med på olika Lpsammanhang för det känns nästan som en andra familj! Och idag har jag varit på kyrkan i Norsjö och sedan var jag hemma med mamma och pappa ett tag och sedan tog jag  bussen mot Lycksele igen. Sofia kom även hem från Tjeckien idag, där hon vari i 3 veckor, så jag pratade i telefon med hon ett tag då hon berättade lite av allt det som de hade gjort. Oj, vad jag har saknat hon!
Måste säga att jag har hittat min nya favorit Ben&Jerry´s ikväll! Så otroligt god glass att jag vet inte vad, rekommenderar den starkt min vänner!! Och när ni ändå är igång kan ni ju ta svampbobdrickan också!

 
Jag pratade med Marcus i telefon igår och då sa han typ världens bästa idé! Att vi borde fara till Manchester varje år när United spelar sin match som är dagarna just efter nyår, liksom att göra det till en tradition att fara dit varje nyår. Tyckte det var typ den bästa idéen jag någonsin hört, men då måste jag skaffa ett jobb också så att jag har pengar till det. Så jag ska försöka skaffa mig ettc jobb nu för jag behöver ju ha pengar till körkortet också!
 
Nu ska jag göra några skoluppgufter sedan ta min skönhetssömn och ladda upp för ännu en skolvecka.
 

Kommentera

Publiceras ej