Hejhej. Dagen idag har inte precis varit som alla andra Måndagar kan man ju säga. Hade bara en lektion och det var första lektionen, Ulrika var borta och vi har två lektioner med hon under dagen och sen en lektion i slutet av dagen. Efter första lektionen var vi typ redan leds så vi gick och pratade med våran lärare vi skulle ha sista lektionen och vi skulle få skippa den. Jag, Emma och Irma va kvar på skolan ett atg och sedan for vi till Emma och fikade och hade kuuligt. Sen när jag kom tillbaka till lägenheten somnade jag och vaknade, gjorde middag sen gick jag och Sandra ut på en prommis. Basically my day!
 
Jag har nu tänkt att starta en film, tror faktiskt det blir CROSSROADS. Blir typ nostalgisk när jag ser den och så saknar jag Annica, för det var typ hennes favorit film när vi var yngre!♥
 
Har även startat en läsplan för vad jag ska läsa varje dag ur Bibeln fram till påsk, så det ska jag också göra innan jag går och lägger mig!
 

Kommentera

Publiceras ej