I måndags skrev jag ju somsagt att pappa har fått vara inne på sjukhuset två gånger nu på en kort tid. Igår fick han far in igen...!
Jag tycker personligen att det känns om om de inte tar det riktigt på allvar att det kan vara därför han får åka in flera gånger. Men man vet ju int, det kankse är flera olika saker som har hänt i hans kropp. Han har ju så mycket olika sjukdomar så det kanske är svårt att se vad som är det stora felet just nu. Är ändå glad att vi har så pass bra sjukvård här i SVerige, för tänk så mycket hjälp pappa har fått genom åren. Hade det inte varit för den svenska sjukvården så hade edt absolut inte varit så bra med pappa som det ändå är. Vi hade troligtvis inte haft honom hos oss så jag är otroligt tacksam.
Så idag ska jag och mamma försöka ta oss till Skellefte. Det går bra att ta sig dit för det går en buss kvart över två men det stora problemet är a´hur vi ska ta oss hem. För att det går en buss till Bastuträsk så att vi i sånna fall är där vid åtta ikväll men då tar vi oss inte från Bastuträsk och hem.
Jaja, förhoppningsvis så löser sig väl allting ändå på något sätt.
 
igår var jag ledig hela dagen så mamma och pappa skulle komma och hämta mig i Lycksele men det gick ju då inte så bra för att papa fick åka in. Så jag fick åka buss menmen det är ju såklart viktigare att pappa mår bra än att jag ska åka bil hem...!!!!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej