Rubriken är väl i stort sett min dag.
Vi for alltså till Skellefteå för att hälsa på pappa på sjukhuset. Tycker att det både är jobbigt och skönt att se pappa sådär på sjukhuset. Såklart att det är jobbigt att se ens pappa må dåligt och ligga på sjukhuset. Men jag tycker endå att det är skönt på något sett att liksom se att han ändå är på ett ställe nu där de har koll på om det händer något och att de kan göra något om det skulle hända något. 
Jag och mamma hade lite tid för oss själva också innan bussen gick hemåt igen, vi gick på stan fö att kolla om affärerna hade öppet men de hade just stängt så vi gick och åt på Subway. Mysigt att få lite tid med mamma, även om det kanske hade varit roligare om det varit i en anann situation men man får ta nytta av alla stunder tillsammans.Jag och mamam brukar faktiskt ha väldigt mysiga kvällar och se på Wallander eller liknande!
 
Bussen hemåt gick 19.00 och 18.30 började fotboll på tvn, MAnchester United- Crystal Palace, men jag kom på att jag kunde se matchen på mobilen. Så jag såg fotboll under bussresan och mamma läste. 
Fotbollen blev vinst, vi var hos pappa, och hade myskväll tillsammans. Ändå ganska bra dag trots allt.
 
 Ska nu lyssna på Hansam, läsa min engelska bok och sen sova!
 

Kommentera

Publiceras ej