Nu har vi alltså höstlov, novemberlov, halloweenlov, kalla det vad du vill, det är i alla fall lov nu och det är så otroligt skönt.
 
 
Jag måate säga att helgen som var nu var den absolut bästa helgen på länge. 
Jag var hemma hos Jimmy, vi myste, var med hans familj, såg film och serier, va ute, var med Kevin, va ute i volvon, tog mysiga promenader, var och träffade hans mormor. Det var alltså en helt fantastiskt mysig helg tillsammans med han som jag tycker bäst om! ♥
Kom hem till Norsjö igår och då for jag på volleybollträningen som var så sjukt kul och sedan hann jag även boka två körlektioner, mysa med mamma framför TVn och skypa med Jimmy.
 
Jag har skrivit in mig på körskolan så nu tillbringar jag mycket av min tid med att läsa körböcker göra tester och så. Känns både läskigt, spännande och bra att jag snart fyller 18 och därmed får ta körkortet. För det är klart jag vill ta körkortet och fylla 18. Men det känns som att det kommer så mycket ansvar när man fyller 18, det är så mycket du ska göra och kunna. Men ajja, det kommer nog inte kännas mycket annorlunda mot för att vara 17 år så det kommer nog gå bra.
Nu ska jag fortsätta läsa körkortsboken. 
 

Kommentera

Publiceras ej