Idag var en jobbig dag, en tung dag. Inatt blev jorden en underbar flicka fattigare och himlen en ängel rikare. Vi var inte så nära vänner men du spred alltid glädje, du såg alltid så otroligt glad ut och du fick en alltid att må bra, för att du hade en sån utstrålning. Underbara du, jag minns när du och jsg träffades på lappis. Du sa att du kände igen mig, du var så otroligt glad och från den dagen visste jag att du var en tjej jag ville ha i mitt liv. Du var så otroligt vacker och underbar. Det känns så overkligt att du inte är här med oss längre, nu kan du sitta uppe på molnen och hålla ett öga på oss här nere som fortsätter vandringen. Världen är så orättvis, att just du skulle måsta kämpa så här, att mörkret kan vaaa så starkt. Det är ofattbart! Vila i frid världens finaste Jolene, jag längtar efter den dagen då vi får träffas igen så jag får se ditt underbara leende igen!❤

Kommentera

Publiceras ej