Detta blir som en liten sammanfattning av 2015, so here we go!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?s Jag var utomlands, England.Såg en United match. Jag och Sofia gjorde en resa ensamma till Stockholm, vilket aldrig hänt förut. Jag var på Stadsfesten,  alltså på kvällen/natten och dagen med Emma. Jag blev riktigt kär. Jag bodde i lägenhet själv, och sa upp den. Jobbade extra. Skrev in mig på körskolan och började på resan att ta mitt körkort.Säkert mer också,nu när jag ser tillbaka på året som gått har varit ett händelserikt år för mig.

 
 
 

Hur har ditt 2015 varit? Det har haft sina up and downs, som alla år, men det mesta har ändå varit posetivt. Jag ser 2015 som ett år jag kommer minnas tillbaka på med ett leende på mina läppar.

Tror du att år 2016 kommer blir bättre? Jag tror och hoppas på det, 2015 var ett bra år men jag tror ändå att 2016 kommer ha mer att erbjuda. 18 år, förhoppningsvis är körkortet snart mitt och då blir allting så mycket lättare. Så ja, jag tror att 2016 kommer bli bättre.

Blev du kär i år? Ja, det blev jag verkligen!!

Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma? 3 Juni, dagen då det blev JImmy och jag.

 
 
 

Vad är din största framgång 2015? Största framgång vet ja väl inte riktigt men jag har kunnat spela nästan hela fotbollssäsongen och volleybollsäsongen utan allt för mycket problem. Har varit lite hit och dit med mina skador men det har gått förvånansvärt bra ändå.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga riktiga nyårslöften, vet att jag hade tänkt vara mer ordningssam...men det gick ju ine så bra så nää.

Favoritprogram på TV 2015? Mitt favoritprogram är alltid One Tree Hill men jag har fått någonting för Geordie Shore också.

Bästa köpet? Måste nog vara min Manchester United matchtröja som jag köpte på Old Trafford Megastore.

 
 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, resor, mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att jag fick fara till Manchester, Stockholm. Vara på Stadsfesten med Emmis. Träffa Jimmy. Fick reda på att Sofia skulle få barn. Fick även veta att Annica skulle få sitt tredje barn. Bara vara med kompisar och ta vara på livet.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015? 7 years, Panik, Ditt Andetag (egentligen skulle jag vilja säga hela Ulrika Munthers album Allt jag ville säga), If I could fly, Perfect, Drag me down, Johnnny G(The Guidetti song), What do you mean?, Sorry, Love yourself, Where are Ü now, Alla andra kan gå hem, Nya Sverige, Du & Jag, See you again, I got the boy, Brinner i bröstet, Thinking out loud, Even my dad does sometimes, FourFiveSeconds. Jag har en ganska spridd musiksmak, nu när jag satt och kollade det här så märkte jag att jag lyssnar på mycket gammal musik som kag hittat först 2015.

Vem har du umgåts med mest? Jimmy är nog en ganska klar vinnare där, men sen blir det vänner och familj.

 

Bästa minnet från 2015? Manchester, Stockholm, stadsfesten, Beachen, träffa Jimmy, skolavslutningen, Motorveckan. Haha ganska mycket.

 

Vilka länder besökte du? England, och Sverige förståss.

Har du haft ett förhållande under 2015? Ja, absolut.

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit det lungt,  tagot skolan mer seriöst och varit mer med mina vänner.

Är det något du saknade 2015 som du vill ha år 2016? Sommar, på riktigt. Att hitta på mer saker, spontant, vilket blir lättare med körkort.

Vad önskar du att du gjort mindre? Kännt efter och tänkt så mycket på allt.

Största musikaliska upptäckten? Miriam Bryant, Lukas Graham, Jay Z och Kanye West.

Vad gjorde du på din födelsedag? Vaknade på Premier Inn Hotel i Manchester, flög hem, var på Arlanda, fick veta att Ronaldo fått Ballon dÓr och kom hem.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jag vet inte riktigt, hade ett bra år som det var men jag skulle ha insett lite tidigare att det spelar ingen roll vad någon annan  tycker utan ta saker i din egen takt.

Hur skulle du beskriva din stil i år? Ungefär som alltid, sportig skön och inte så mycket. Skulle jag nog säga.

De bästa nya människorna du träffade? Jimmy, helt klart. Men sen träffade jag ju även Kevin Olofsson som är riktigt bra han med. 

Planer för 2016? Ta körkortet, leva livet, ta skolan seriöst, få ordning på mina skador, träna mer, roadtrips. Ta vara mer på min underbara vänner.

Vad ser du mest fram emot med år 2016? Sommaren, ta körkort, fylla 18, Stadsfesten, motorveckan, resor, roadtrips, vara med mina vänner och vara mer med JImmy såklart.

 
 

Har du något nyårslöfte för 2016? Ta skolan serisöt, vara mer ordniingssam, träna mer.

Vad vill du säga till dig själv inför 2016? bry dig inte vad andra tycker, gå din egen väg och ta saker i din egen takt.

 
Listan är härifrån.
 

Kommentera

Publiceras ej