Så eftersom att detta är mitt första inlägg nu så tänkte jag att jag skulle beskriva mig själv lite grann och skriva vad jag kommer skriva i den här bloggen.
 
Jag är alltså en ganska utåtriktad och glad tjej som gillar fotboll, mina vänner, min familj och våra djur.
Jag har fem storasyskon och fyra syskonbarn. Vi har också två hundar som heter Mimmi och Musse. 
Jag föddes i Sundsvall och när jag var ca. tre månader så flyttade jag för första gången, det var dock inte så långt den gången. Sen när jag var ungefär två år gammal så flyttade vi upp till Norsjö där jag nu bott hela min uppväxt tills nu när jag började gymnasiet i Lycksele. Nu bor jag i en liten lägenhet i Lycksele, men jag ska snart flytta hem till mamma och pappa i Norsjö igen. Jag bruakr vara i kyrkan på olika tillställningar och grejer, som till exempel konfirmation, scouter och ungdomssamlingar. I den här bloggen kommer jag att skriva om mitt liv men det kommer även bli mycket inlägg som kommer att handla om fotboll och förmodligen också om One Tree Hill, så förbered er på det.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej